Нішева парфумерія – аромат, який гідний Вас!

Нішева парфумерія – це не просто запахи і рекламні образи в глянцевих журналах, а щось, що складається з ідей, емоцій і ваших особистих спогадів. Щоб зрозуміти різницю між традиційною парфумерією та нішевими марками, досить уявити себе в момент вибору, ну, наприклад костюма для занять фітнесом і вечірньої сукні. У першому випадку вас буде хвилювати його зручність, практичність, колір і фірма. Але при цьому ви навряд чи будете сильно переживати, що дівчина на сусідній біговій доріжці одягнена в аналогічний спортивний костюмчик з тієї ж самої колекції. При виборі ж вечірньої сукні критерії будуть зовсім іншими:

воно повинне ідеально підходити саме вам і нікому більше, бути ні на що не схожим і існувати бажано в одному екземплярі. Відчули різницю?

Загалом, якщо ви втомилися від масових і гранично «політкоректних» ароматів, що заповнили полиці мережевих магазинів і duty free – ласкаво просимо в світ нішевою парфумерії! В асортименті нішевою парфумерії представлена як жіноча, так і чоловіча парфумерія.

У чому відмінність?

Використання натуральних ефірних олій

Не секрет, що більшість відомих парфумерних марок зобов’язані своїм успіхом розквіту хімічної промисловості. Якщо на зорі їхнього існування природні масла в них все ж використовувалися, то потім вони стали поступово замінюватися на синтетичні. У нішевих ж композиціях використовуються в основному натуральні компоненти: ароматичні олії, есенції і афродизіаки. Саме тому подібні аромати – це не просто духи, але ще й своєрідні ліки для душі і тіла, що сприяють відновленню гармонії всередині себе і з навколишнім світом. Природний аромат – це те, що ми обоняем не тільки носом, але і мозком. Хімічні сполуки (якими і є натуральні ефірні олії) дають певні команди рецепторам мозку, що відповідає за релаксацію, збудження і т.д. Що ж стосується самої краси аромату, то жоден синтетичний аромат не володіє такою складністю як натуральний, аналогічної стійкістю і абсолютно по іншому відкривається на шкірі. Крім того, молекули натуральних ароматичних речовин, володіючи високою проникаючою здатністю, можуть «зріднитися» з шкірою і зазвучати абсолютно індивідуально.

Незвичайність ароматів

Ексклюзивна парфумерія далеко не завжди відповідає масовому попиту через те, що вона не зовсім звичайна. Її аромати, як правило, дуже насичені і часто важкі. А деякі в перший момент можуть навіть шокувати, якщо, наприклад, мова йде про запахи мокрого асфальту, пилу на розпеченій електричній лампочці, багаття, тліючих в каміні вугілля або підгнилого листа бамбука. Втім, є в нішевою парфумерії та більш приємні і навіть ностальгічні аромати, які, втім, досить нехарактерні для традиційних парфумів: сад під дощем, свіжоскошена трава, стіг з сіном, лимонний або яблучний пиріг, капучино, бавовна, крем-брюле, хлібна скоринка , огірок, джин-тонік, океан, сніг, суші і т.д.

Ручне виготовлення та упаковка

Більшість нішевих ароматів виготовляються і упаковуються вручну. Здавалося б, навіщо здорожувати і ускладнювати цей процес в століття, коли на потік можна поставити все, що завгодно? Але суть нішевою парфумерії якраз у тому, щоб робити вручну те, що можна зробити і на потокової лінії, таким чином надаючи аромату додаткову ексклюзивність.

Обмежені тиражі

Як правило, виробництвом ексклюзивної парфумерії займаються невеликі, часто сімейні компанії, що випускають дуже невелика кількість флаконів. В середньому їх кількість може коливатися від декількох десятків до декількох тисяч, у той час як традиційна парфумерія випускається багатомільйонними тиражами.

Ексклюзивні місця продажів

Одна з головних «фішок» нішевою парфумерії – продаж в строго обмеженій кількості місць. Зазвичай її продають в бутіках, причому як в спеціалізованих, так і в одежних. А ось досліди продажу її через мережеві магазини успіху не принесли. Адже ці бренди широким масам невідомі, а упаковка у більшості нішевих марок дуже непомітна. До речі, ще одним місцем продажу подібної парфумерії часто стають дорогі готелі або великі торгові центри, за замовленням яких парфумери виготовляють ексклюзивні аромати. Наприклад, вони є у готелю Carlton в Канні і біля торгового центру Fortnum & Mason в Лондоні.

Незвичайні флакони

Концептуальність визначає і, як правило, єдиний дизайн флаконів для всіх ароматів марки. Зазвичай флакони, в яких містяться дорогоцінні аромати, є самостійною цінністю. Часто вони робляться і розписуються вручну. Вони можуть бути як підкреслено скромними, так і зухвало дорогими. Наприклад, англійська марка Cilve Christian випускає свою продукцію в прикрашених діамантами флаконах Baccarat з золотим оздобленням.

Like this post? Please share to your friends: