Зимові шини – безпека на льоду.


Зима – це важкий сезон року не тільки для простих обивателів. З приходом холодів виникає звичайна метушня для автомобілістів, бо в цей час ми повинні перевзувати свій автомобіль. Як правильно це зробити розповідають фахівці. Протягом року різниця температур досягає близько 45-ти градусів: від -25 до +30 градусів Цельсія, і спроектувати універсальну покришку досконалу для таких умов нереально. Існують літні і зимові шини. Якщо приміром звернутися до тестів шин в холодних умовах при температурі приблизно 5 градусів Цельсія, можна побачити, що гальмівний шлях зимових шин складає 65 метрів, це самий класний результат. У літніх шин гальмівний шлях складає 69 метрів. І найбільший гальмівний шлях – 71 метр у всесезонних шин. В даний момент компромісу і бути не може. Порівняємо літні шини в теплих умовах при темперaтурі приблизно 20 градусів Цельсія. У літніх шин гальмовий шлях – 66 метрів, це самий маленький гальмівний шлях. Зимові шини мають гальмівний шлях грунтовно більше – це 68 метрів. І знову ж таки найбільший гальмівний шлях це всесезонні шини – близько 70 метрів.

Розглянемо порівняння шин в більш неординарних умовах, а точніше на снігу при швидкості 50 км / год. Найкоротший гальмівний шлях продемонстрували зимові шини, він склав 31 метр. Потім слідують всесезонні шини – це 42 метра. І нарешті – це літні шини, з гальмівним шляхом в 62 метри.
Звідси можна створити висновок, що всесезонні шини не можуть показати хороших результатів ні взимку, ні влітку. За рахунок того, що ці шини є універсальними, при зміні температур вони втрачають свої ходові характеристики.
В даному сезоні виділимо 3 нововведення – це шини Barum Polaris, шини Yokohama Ij30 та шини Gislaved Soft Frost 3. Будь-яка з таких шин має свої переваги. Шини Barum є порівняно дешевим типом серед не шипованих шин, які останнім часом стали жахливо знамениті. Такі шини можна раніше встановлювати і пізніше знімати. Вони не бояться асфальту, вони не шумлять і в теж час мають хороші ходові властивості в холодних умовах.
Колеса Yokohama Ij30 – добре стоїть і вдала модель. Представлена Ij20 відмінно себе зарекомендувала за тривалі роки використання. А Ij-30 є сучасною моделлю своєї предтечі.
Шини Gislaved Soft Frost 3 теж одна із сучасних моделей від німецької промислової фірми Gislaved. Поточна шина має направлений візерунок, що слушно діє на ходові властивості на сніговій каші. Вдень у місті, як правило, таке покриття домінує. От саме на цих умовах така шина може продемонструвати особисті найбільші ходові властивості. Шина відрізняється самого великий комфортністю і найголовніше шина відрізняється приємними акустичними характеристиками, тобто Шина не галаслива. За рахунок спрямованого візерунка шина має класні ходові властивості в пухкому снігу, тобто Вона відмінно самоочищається.
Зимові шини є двох видів. Це дозволяють монтування шипів шини і нешиповані, фрикційні. У всякій з таких шин є особисті плюси і власні мінуси.

Нешиповані шини, як правило, обирають для міської їзди. Ці шини зручні тим, що їх можна ставити і задовго до снігу, і раніше приходу морозів, і знімати вже коли яскраво світить сонце і суха дорога.
Дозволяють монтування шипів шини, як правило, застосовуються в більш суворих умовах, для поїздок за місто та міжміські. В умовах ожеледиці ці шини зможуть надавати граничну безпеку.

Шановні водії – шануйтеся, обирайте і міняйте вчасно шини.