Картина в подарунок до 8 березня

Рамка додає зачарування малюнка, концентруючи неповторність твору.
Багато хто неправильно міркують, що раму варто вибирати до інтер’єру кімнати чи офісу. Це неправильно. Підбирати необхідне оформлення саме до картини, але не до шпалер в приміщенні, фіранкам або шафі. Вашу кімнату доповнить мальовнича робота, одягнена в вишуканий багет, який підбирався виключно до самої картині.
Обрамлення полотна є завершальним штрихом в уявленні роботи, і, одночасно, виконує роль моста, зближує її з інтер’єром кімнати. Зі смаком підібраний багет, як і хороші духи, довершить розпочате і підкреслить твір.

І зворотний ефект: неправильний вибір багету зведе до нуля сприйняття навіть виключно талановитої картини і абсолютно перетворить на порох праця майстра. Кілька допоможуть вам вирішити цю хитромудру, на перший погляд, дилему.
Колір рами. Колірна гамма твору повинна поєднуватися з кольором рами. Чудово виглядатиме картина, де один з кольорів у картині збігається з кольором багета. Крім того, це допомагає візуально збільшити розмір самої роботи, що має особливе значення для маленьких робіт. Картина з переважанням холодних тонів повинна бути оформлена в багет холодних тонів. До творів з теплими тонами необхідно шукати багет теплих тонів. Колір багета повинен бути на підлогу тони темніше або світліше базового кольору картини. Просте натуральне дерево майже не розчарує вас і завжди відмінно буде підходити до оформлення тієї чи іншої картини. Часом бувають і винятки. Неприпустимий, наприклад, багет з мореного дерева до роботи, де переважають райдужні іскристі відтінки. Присутність у творі одразу і теплих і холодних відтінків вимагає раму холодних і теплих тонів. Якщо ваш вибір – рама з натурального дерева, радимо пам’ятати про навколишнє обстановці: радимо вибирати так, щоб колір багета поєднувався з колірною гамою меблів. Проте будьте обережні: відтінок багета повинен контрастувати з кольором стін в приміщенні.
Рельєф і фактура рами. Рельєф (фактура), орнамент рами зобов’язаний доповнювати або повторити сюжет, зображений на картині. Якщо Ви плануєте купити картину і підібрати до неї багет самі і не можете в силу деяких обставин з упевненістю вибрати оформлення, радимо купити нехитру раму, без надмірностей. Найчастіше надмірно декоровані багети не підкреслюють картину, а свідчать лише про значущість гаманця її власника. І картина з подібним багетом буде здаватися недоладною і віддавати несмаком. До декоративний багет можна віднести, наприклад, рами в дусі бароко. До них слід вдаватися, будучи лише повністю впевненим у своїх дизайнерських можливостях. Картину, написану в голландській школі живопису, не варто оформлювати в модну вузьку глянсову раму або різнокольорову раму. Картина повинна звертати на себе увагу, але не багет. Картина, виконана в холодній колірній гамі буде приємніше виглядати в срібному світлому оформленні. Золоті рами універсальні: вони однаково вдало поєднуються з теплими і холодними відтінками картини. Класичний багет з ліпниною відмінно підійде до роботи, написаної в класичному стилі.
Широка рама як не можна краще підійде для класичного живопису, ікон. Невеликим за розміром картинам – широка рама. Площа багета повинна бути більше площі самої роботи. Однак, в тому випадку, коли ви хочете оформити колекцію невеликих картин на стенді, віддайте перевагу тонкій рамі.
Графіком рекомендується обрамляти, дотримуючись певних правил. Графічні роботи повинні перебувати під склом, так як з часом папір жовтіє і фарби тьмяніють. Також графічні роботи неодмінно потрібно оформляти в паспарту. Паспарту зосередить увагу глядача на художньому творі, створюючи об’ємність зображення глибоким нижнім полем. Для графічних робіт, акварелі або пастелі, чудово виглядатиме вузький і середній багет. До речі, з акварелями гармоніюють білі паспарту, не домінуючі над тонкою структурою акварелі. Для горизонтальної картини боку паспарту повинні бути ширше верхнього краю. І, навпаки, для картин вертикального формату верхній край паспарту повинен бути ширше його сторін. Для квадратної картини – низ паспарту ширше сторін і верхнього краю, а самі сторони і верхній край повинні бути однаковими. 6 сантиметрів – найпопулярніша ширина паспарту. Дуже вузька смужка багета (сліп), яка кріпиться на край паспарту, виглядає дуже красиво. Колір паспарту повинен бути трохи темніше найсвітлішого відтінку твори. Рама з алюмінію або з сріблом створить гру світла і буде до місця при оформленні сучасного живопису. Якщо в картині є яскраві відтінки, срібло багета призведе в рівновагу соковиті відтінки. Навпаки, роботи, зроблені вугіллям або тушшю необхідно оформляти в темну раму без прикрас.