Незамінний помічник в бізнесі – сall центр.

Call center або його іноді називають мобільний офіс – центр обслуговування телефонних дзвінків, центр обробки телефонних викликів – централізований офіс, який використовується для отримання та передачі телефонних дзвінків у великих кількостях. Центри обслуговування телефонних дзвінків, виробляє постійне адміністрування вхідного потоку запитів по телефону, пов’язаних з підтримкою продукту або послуги, що здійснюється в рамках певного проекту компанії. Дзвінки надходять від клієнтів або від потенційних споживачів. Також за допомогою Call center можуть проводитися клієнтські вихідні дзвінки по віддаленому маркетингу, колекторські заходи щодо збору інформації. Крім центру обслуговування телефонних дзвінків, сучасне обладнання сall центрів дозволяє управляти потоками іншої інформації та кореспонденції – листи, факси, чати на сайтах, електронна пошта. Потік маркетингової інформації акумульований в одному місці надає великі можливості для її обробки та аналізу.

Звичайно, великі сall центри можуть дозволити собі лише величезні компанії і корпорації з мільйонними бюджетами. На допомогу малим і середнім компаніям приходять аутсорсингові сall центри, які дають їм можливість проводити повноцінні маркетингові дослідження, пошук клієнтів і надають інші послуги. На заході до допомоги сall центрів в своїй роботі зі статистики вдаються 80% компаній. У нашій країні цей вид бізнесу тільки починає свій розвиток, маючи відповідні статистичні показники – лише 2% компаній використовують у слуги айтсорсінгових сall центрів в своїй роботі. Зростання ринку подібних сall центрів становить 40% на рік, хоча до піку йому ще дуже далеко.

Call-центр це незамінний помічник у будь-якому бізнесі. Це дуже ефективний інструмент по роботі будь-якої компанії зі своїми клієнтами прямо. Головне достоїнство застосування Call-центру – можливість передбачати очікування своїх клієнтів. За допомогою телефонного зв’язку ви отримуєте можливість прямого спілкування зі своїм потенційним споживачем.

Найбільш популярні послуги, що надаються сall центрами – прямі телефонні продажі (телемаркетинг, директ-маркетинг), безкоштовні контакт центри 8-800 (телефони гарячої лінії), поштові розсилки. Маркетинг прямої дії – це реальність сьогоднішнього дня, той хто вважає це неактуальним – просто втрачає гроші.

Єдина альтернатива аутсорсинговому сall центру для невеликих і середніх компаній, які хочуть різко збільшити продаж – наймати операторів телефону на дому. Можливо це здасться і дешевше, але в реальності доцільність придбати послуги аутсорсингового сall центру підкріплюється тими додатковими можливостями, які надає сall центр. Ніякої домашній оператор не забезпечить вам запису та архівування всіх своїх розмов з вашими клієнтами, цілодобову кваліфіковану роботу, і навіть просто тестові періоди для деяких позицій і проектів. Сall центр прямо гарантує вам, що ні один телефонний дзвінок не буде втрачено. Послуга же контакт центр 8-800, постійної гарячої лінії, як і поштові розсилки по електронній пошті – повинні бути придбані фірмою в рамках своїх проектів практично в обов’язковому порядку. Без них сучасні марктетінговие компанії просто важко собі уявити. Цілодобовий прийом телефонних дзвінків на безкоштовний номер 8-800 не просто підвищить престиж вашої фірми, вона дасть зрозуміти потенційному клієнту, що йому завжди раді, що за можливість чути його голос платить сама фірма. Звичайно ж лояльність потенційного клієнта і споживача заслужити таким чином набагато простіше, враховуючи що і географія таких безкоштовних дзвінків поширюється на будь-яку точку України.