Вплив кольору на продажі

У боротьбі за покупця продавці нерідко використовують тонкі психологічні прийоми. Наприклад, такі, як спеціальний підбір кольорів, що спонукають до купівлі. Психологами давно встановлено, що наш мозок по-різному реагує на той чи інший колір. Різні кольори збуджують або заспокоюють, пробуджують апетит або налаштовують на філософський лад, викликають почуття небезпеки або захищеності. І тому науку кольористику не могли залишити без уваги маркетологи, займаючись питанням збільшення продажів. У цій добрій пораді поговоримо про кольори, що спонукають до покупки.

Вже давним-давно в ході вивчення впливу кольору на сприйняття реклами психологами було виявлено, що використання збудливого або заспокійливої спектру має бути прямо пропорційно ідеї, яку рекламодавець хоче донести до аудиторії. Потрібно, щоб глядач співпереживав, брав участь у процесі? Тоді кольори червоного спектру повинні домінувати.

Рекламується товар для сну або для маленьких дітей – заспокійливі сині фарби відмінно продадуть предмет аудиторії. Тому, вирішуючи питання про те, в яких тонах оформити приміщення магазину, щоб вплив кольору зробив максимальний ефект на продажах, варто звертати увагу на характер товарів, які пропонуються в даній торговій точці.
Теплі і холодні кольори в оформленні торгового залу

Кольори холодного спектра, такі як синій, білий, фіолетовий і зелений викликають у людини відчуття спокою і знімають напругу. Використання подібних кольорів в оформленні магазину змушує покупців довше ходити по залу, оглядати товар і ретельніше обдумувати покупку. Крім цього, вплив кольору на покупців такий, що вони більш терпляче ставляться до черг на касі.

Кольори теплого спектра – жовтий, червоний, помаранчевий – надають прямо протилежний ефект. Наприклад, відомо, що перевага червоного або оранжевого в інтер’єрі викликає у людей хвилювання і навіть клаустрофобію. Відвідувачі стають неспокійними, нетерплячими, нервовими, часто йдуть з магазину, так і не зробивши покупку.

Здавалося б, немає сенсу оформляти приміщення в теплих тонах, якщо відомо згубний вплив цих кольорів на споживача. Однак, подібні фарби мають один незаперечний плюс: вони привертають увагу. І якщо повз закладу з блідо-голубим інтер’єром покупець може спокійно пройти і не помітити магазину, то на яскраво оформлену червоно-помаранчеву торгову точку обов’язково зверне увагу. Крім того, далеко не всім закладам потрібно, щоб відвідувачі затримувалися там надовго.
Практичне використання кольору в оформленні магазину

Ще один висновок дослідників впливу кольору в рекламі такий, що один і той же відтінок швидко «намилює» очі. Фарби варто поєднувати і навіть періодично міняти, щоб вплив кольору на продажу в одній і тій же торговій точці не слабшав з часом. Саме тому багато сучасні магазини використовують в оформленні залу відразу декілька відтінків, які ділять простір на зони. Наприклад, якщо в магазині продається і жіночий, і чоловічий, і дитячий одяг, то ці секції виділяють різними кольорами, приваблюючи різні категорії покупців. Так відвідувачі швидше орієнтуються в плануванні залу і знаходять потрібний товар. Цікаві також дослідження про те, який колір приваблює покупців в різні пори року. Зміна фарб в оформленні магазину може сильно підняти продажі, якщо влітку оформити, наприклад, зони продажу засобів для засмаги в золотисто-коричневі або жовті тони. На Різдво поєднання червоного і білого (кольору шапочки Санта-Клауса) вельми сприяють покупкам.

Питання «Який колір має в своєму розпорядженні до покупок?» Сьогодні відмінно вирішується професійними дизайнерами, що оформляють торговельні зали. Розумне використання в інтер’єрі квітів піде тільки на користь магазину і дозволить помітно збільшити продажі.

Like this post? Please share to your friends: