Як відкрити інтернет-магазин без вкладень

Свою справу мріє відкрити кожна людина. Однак підводних каменів в організації бізнесу стільки, що бажання швидко зникає. До того ж постає питання прибутковості проекту. “Є порада” розкриє вам схему інтернет-бізнесу без вкладень.
Щоб відкрити власний інтернет-магазин, необхідно володіти незвичайною потенціалом: вміти програмувати, знати сео-оптимізацію, знайти постачальників, відкрити офіс. І це тільки вершина айсберга. Вкладення грошей, підбір персоналу, навички управління – організувати свою справу в мережі не так-то просто. Але існує «полегшений» варіант – ви можете відкрити регіональне представництво будь-якого великого інтернет-магазину в своєму місті.

Не скажу, щоб процес був надто простим, але він, без сумніву, під силу практично кожній людині. Щоб не бути голослівними, спробуємо описати покроковий алгоритм відкриття регіонального магазину.
Етапи підготовки відкриття філіалу інтернет-магазину
Крок перший. Вам потрібно вирішити, з яким інтернет-магазином будете співпрацювати. Для цього потрібно провести ретельний моніторинг усіх магазинів. Без сумніву, віддавати перевагу потрібно того магазину, який на ринку існує не один рік (а краще 5-10 років). В подальшому вам буде легше рекламувати своє представництво, якщо воно буде мати відоме ім’я (наприклад, Розетка або Цифра). Співпрацювати з вузькоспрямованими магазинами не завжди прибутково. Добре, якщо асортимент і категорії товарів, що продаються можуть задовольнити найвибагливішого покупця. Складіть вибірку інтернет-магазинів, які працюють з представництвами в регіонах, і проведіть порівняльний аналіз цін та асортименту.
Крок другий. Коли вибір зроблено, слід зателефонувати з головним офісом магазину і дізнатися про договірні зобов’язання і умовах партнерства. Попросіть вислати вам фінансовий договір, дізнайтеся, який відсоток з продажу прочитується вам.
Крок третій. Реєструємо ПП з єдиним податком. Залежно від виду діяльності, кількості працівників і річного обороту коштів, ставка єдиного податку відрізняється. Але вона значно нижче, ніж при фіксованій ставці. До того ж, на фіксованому податку потрібно вести розгорнуту бухгалтерію і відрахування там набагато вище. Сама реєстрація практично безкоштовна – суми чисто символічні. Це що стосується України.
Для відкриття інтернет-магазину Україні корисно ознайомитися з наступними статтями:
«Реєстрація підприємця»;
«Вибір системи оподаткування для ІП».
Крок четвертий. Знайдіть офіс. Купувати його не потрібно, підійде офіс, що здається в оренду. Добре, якщо він буде «на увазі» і ви зможете прикрасити вхід помітною вивіскою з відомим ім’ям. Самі розумієте, реклама – двигун прогресу. Офіс потрібно обладнати – встановити комп’ютер, сканер, принтер, провести інтернет. В принципі, достатньо декількох квадратів приміщення, в якому буде стояти стіл і техніка. У майбутньому ви зможете розширюватися.
Якщо ви збираєтеся торгувати великогабаритними товарами, вибирайте офіс на першому поверсі, краще з окремим виходом. Не у всіх службах доставки передбачений підйом техніки до дверей офісу, вам доведеться носити тяжкості самому.
Крок п’ятий. Вам потрібно під’їхати в офіс інтернет-магазину (врахуйте транспортні витрати) та укласти договір про співпрацю. Після цього ваші реквізити (адреса офісу, телефон, ICQ інші координати) магазин розмістить на своєму сайті. З цього моменту до вас будуть надходити дзвінки.
Крок шостий. Обов’язково укладіть договір з транспортною компанією. Їх зараз дуже багато. Наприклад, на Україні найширша мережа в містах у компанії «Нова пошта», зате сервіс там не ахти, ніж можна пояснити і низькі ціни за послуги. Нічний експрес «бере» дорожче, зате хлопці охоче допоможуть з вивантаженням і товар гарантовано «доїде».
Ось, власне, і всі організаційні моменти. Магазин «під ключ» без особливих вкладень.
Схема роботи та нюанси
Магазин готовий. Вам потрібно ознайомитися з асортиментом, прочитати масу статей на тему «як вибрати …», щоб ви змогли відповісти на всі питання покупців. Великі магазини влаштовують семінари та тренінги, як онлайн, так і в головному офісі. Там ви зможете дізнатися масу безцінної інформації.
Покупець, зайшовши на сайт і визначившись з потрібним товаром, зв’яжеться з регіональним представництвом, тобто з вами. Ви по необхідності проконсультуєтеся його, оформіть замовлення. Всі питання по термінах, комплектації і гарантії ви зможете дізнатися в головному офісі (там є онлайн куратори регіонів). Замовлення можна оформити за передоплатою або без неї. Покупцеві зручно без передоплати, йому не потрібно буде їхати до вас офіс або платити завдаток через банк. Для вас це гірше, адже товар приїде, а його можуть не забрати. Але, як правило, проблем з поверненням не розпаковані товару не виникає. Транспортна фірма привезе товар у ваш офіс, а покупець забере його у вас всього через кілька днів.
Ви будете мати свій відсоток з кожного продажу. Тому у ваших інтересах, само собою зрозуміло, продавати більше. Для цього дуже важливо кількість жителів вашого регіону. Якщо місто з населенням понад 500 тисяч, то дохід буде, безсумнівно, пристойним. З часом, сарафанне радіо зіграє свою роль, і клієнти будуть йти вже не тільки з сайту. До речі, у великих магазинів є ще одна перевага – вони займають топові позиції у видачі розвідувачів, а це означає, що потенційних покупців у них набагато більше. Якщо ви хочете відкрити представництво в маленькому місті, ви можете подзвонити своїм «колегам» по невеликих містах і порадитися з ними, якого доходу чекати. Не кожен розкриє вам суму прибутку, але по їхніх відповідей ви зможете зрозуміти, чи варто ризикувати.
У загальних рисах ми розкрили вам ідею для бізнесу. Враховуючи зростання значущості інтернету і кількості користувачів мережі, прибутковість магазину буде тільки рости. Так чому б не спробувати!