Як зробити випадкових відвідувачів постійними клієнтами?

… Це питання постає перед власниками кожного кафе, бару чи ресторану.
Одного-єдиного відповіді на це питання не існує, але є кілька векторів, в напрямку яких необхідно мислити і діяти.
1. Кухня. Чим якісніше – тим краще.
2. Сервіс. Сьогодні вимоги до сервісу навіть в самих скромних кав’ярнях дуже великі. Якщо сервіс не на висоті, клієнти легко і невимушено підуть до конкурентів. Благо кількість кафе і ресторанів сьогодні таке, що і йти далеко не доведеться.
3. Інтер’єр. Затишний і витриманий в одному певному стилі інтер’єр додає кожному кафе і ресторану неповторність.

Також продуманий інтер’єр може допомогти «конвертувати» випадкових відвідувачів, що заглянули на чашку кави, в постійних клієнтів, які відзначають сімейні урочистості і зустрічаються з друзями саме в вашому закладі.
Пропонуємо поговорити саме про інтер’єр. Чому? Тому, що кухнею і сервісом сьогодні здивувати складно, кухні, здається, всіх країн світу представлені на російському ринку громадського харчування – а інтер’єром здивувати можна і потрібно.
Інтер’єр – це гармонійне поєднання внутрішньої обробки, меблів, освітлення та текстилю. І якщо важливість зручності і якості меблів для кафе і ресторанів сьогодні усвідомлюють уже всі ресторатори, то вплив текстильних складових на інтер’єр, мабуть, ще недооцінене. А адже саме текстильне оформлення, будучи завершальним штрихом, здатне привнести в інтер’єр затишок і респектабельність, підкресливши вигідні особливості приміщення і – при необхідності – візуально змінивши сприйняття його обсягу.
Сучасні вимоги до текстилю в оформленні кафе і ресторанів такі.
1. Відповідність обраному стилю. Тонкі шовкові штори з принтом в стилі «модерн» ніяк не поєднуються з класичним інтер’єром, добротними скатертинами і чохлами на стільцях. Класичні важкі портьєри недоречні в приміщенні, оформленому в стилі «прованс» або «етно». Саме невідповідність декору вікон декору приміщення, вибір варіанту декору за методом «чим дешевше, тим краще» здатні звести старання дизайнерів до нуля. Адже відвідувачі – деколи швидше несвідомо, ніж усвідомлено, – помічають цей дисонанс. А будь дисонанс веде до дискомфорту.
2. Сполучуваність текстильних аксесуарів. Нерідкі випадки, коли штори, скатертини та серветки в кафе і ресторанах гарні самі по собі, але ніяк не складаються в єдиний ансамбль. Продовжуючи порівняння з музичними інструментами, можна сказати, що кожен текстильний елемент «веде» свою партію, не слухаючи партію «сусідів» і без оглядки на паси диригента. Найчастіше це – помилка початківців рестораторів, які захоплюються еклектикою (змішанням стилів) у всіх проявах.
3. Елегантність і простота. Просто – не значить дешево; це розуміють сьогодні багато. Вишукана «дорога» простота, елегантність за відсутності химерності – все це здатне привнести відчутну «родзинку» в інтер’єр кожного кафе, бару та ресторану.
4. Варіативність застосування. Текстильне оформлення має деяку сезонність. Так, у зимові дні і вечори «утеплений», важкий текстиль виглядає набагато виграшніше, створюючи додаткове відчуття комфорту. У літній час оформлення текстилем інтер’єрів кафе і ресторанів повинно бути більш легким – тут солируют напівпрозорі натуральні і сумішеві тканини.
Замислюючись про текстильній складовою інтер’єру кафе, бару, ресторану, відповідайте собі на питання: чи хочете ви, щоб кожен випадковий відвідувач відчув себе настільки комфортно, щоб стати вашим постійним клієнтом?
Якщо ваша відповідь «Так» – вкладіть у створення інтер’єру силу, душу і кошти, не замислюючись про економію. Ці вкладення неодмінно окупляться!